Menu
STRONA GŁÓWNA
Aktualności
CENTRUM EDUKACYJNO - TERAPEUTYCZNE
Kadra
Zajęcia, diagnozy, konsultacje
Klauzula informacyjna RODO
Jak przetwarzamy Państwa dane?
Poradnia
DLA RODZICA I NAUCZYCIELA
Zdjęcia
Filmy
Materiały do wykorzystania
SZKOLENIA
Informacje ogólne
Nadzór pedagogiczny w czasie epidemii
KROK PO KROKU – zadania, procedury, regulaminy, proponowany porządek rady pedagogicznej
Procedura wdrażania zmian w sieci publicznych szkół i przedszkoli prowadzonych przez JST
Awans zawodowy nauczyciela i dyrektora
Opieka nad dziećmi w wieku do lat 3
Dyrektor szkoły w uprawnieniach i szczególnych regulacjach zarządczych
Zaburzenia integracji sensorycznej
Kształtowanie umiejętności uczenia się
System Informacji Oświatowej
Ocena efektów realizowanej pomocy - psychologiczno-pedagogicznej
Warsztat pracy nauczyciela a wspieranie rozwoju ucznia
Obserwacja zajęć jako istotny element nadzoru pedagogicznego dyrektora
Obowiązki dyrektorów szkół w zakresie prowadzenia kontroli zarządczej
Kontrola spełniania obowiązku szkolnego
Obowiązki dyrektorów szkół oraz JST w zakresie prowadzenia kontroli zarządczej
Prawo pracy w zadaniach dyrektora
Dyrektor szkoły/przedszkola w uprawnieniach i szczególnych regulacjach zarządczych
NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA
Diagnozy i terapie
Diagnoza gotowości szkolnej on-line
Terapie
Zajęcia adaptacyjne
Wczesne Wspomaganie Rozwoju
ZAJĘCIA KREATYWNE
Zajęcia plastyczne i kreatywne
Jarmark cudów
Urodziny dla dzieci
DO POBRANIA
KONTAKT
.
ZASADY KORZYSTANIA Z ZAJĘĆ
Tomatis ®
Ocena efektów realizowanej pomocy - psychologiczno pedagogicznej w kontekście planowania i organizowania w roku szkolnym 2020/2021.
PLIKI DO POBRANIA NA DOLE
Program szkolenia:
Podstawy prawne organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole – placówce
Cele i zadania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole, podstawy objęcia dziecka/ ucznia pomocą
Formy udzielania pomocy psychologiczno- pedagogicznej
Zindywidualizowana ścieżka-procedury objęcia ucznia zindywidualizowaną ścieżką kształcenia
Procedury wystąpienia do poradni psychologiczno – pedagogicznej z wnioskiem o przeprowadzenie diagnozy i wskazanie sposobu rozwiązania problemu ucznia
Dokumentowanie przebiegu pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania specjalistów i nauczycieli
Rozwiązania organizacyjne związane z pomocą psychologiczno-pedagogiczną w czasie trwania COVID-19
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole a działania JST.
Organiz
acja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole/placówce:
procedury postępowania, zadania dyrektora szkoły / placówki
ustalenie zasad organizacji pomocy dla dziecka / ucznia
zadania specjalistów i nauczycieli
zadania zespołu nauczycieli, organizacja pracy zespołu
Karta zgłoszenia na szkolenie
Pobierz
Karta zgłoszenia na szkolenie.pdf